Serwis internetowy „Super Expressu” ruszył w nowej odsłonie
Serwis internetowy dziennika „Super Express” (ZPR Media), działający pod adresem SE.pl, został udostępniony w nowej wersji. Działa ona w dwóch wariantach: desktopowym i mobilnym.
W nowej odsłonie serwisu „Super Expressu” zachowano układ poprzedniej wersji, natomiast znacząco zmieniła się szata graficzna. Mocno ograniczono kolor czerwony w menu (dominujący w logotypie dziennika), wprowadzając w zamian więcej czerni. Ponadto poszczególne sekcje zaczęły być oznaczane innymi barwami, np. Wydarzenia - czerwonym, Rozrywka i Superseriale - fioletowym, Superauto i Pieniądze - niebieskim, Sport - zielonym, a Seks i Styl życia - różowym.
Na stronach głównych całego serwisu i wszystkich sekcji zrezygnowano z pokazywania początków zapowiadanych tekstów, a w zamian powiększono fotografie. Pojawiły się na nich znaczki wskazujące, że w materiale znajduje się klip wideo. Bardziej niż poprzednio są też eksponowane materiały wideo dostępne w dziale tv.se.pl.
- Obecnie treści są dużo lepiej wyeksponowane, dzięki czemu dostęp do nich stał się łatwiejszy. Serwis jest także znacznie bardziej elastyczny, jeśli chodzi o rozbudowę sekcji i daje lepsze możliwości tworzenia specjalnych sekcji tematycznych. To stwarza dużo więcej możliwości dla reklamodawców, zwłaszcza tych, którzy poszukują niestandardowych rozwiązań - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Radek Malinowski, redaktor naczelny SE.pl. - Nowy serwis prezentuje w lepszy i wygodniejszy sposób materiały wideo oraz galerie, których codziennie powstaje u nas bardzo dużo, a które cieszą się sporym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że zmiany te po pewnym czasie zaowocują dalszym wzrostem liczby użytkowników - dodaje.
Nowa witryna działa w dwóch podstawowych wersjach: na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne.
Serwis we własnym zakresie przygotowała firma ZPR Media - layout zaprojektował Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny Grupy Super Express, natomiast przy opracowywaniu i wdrażaniu zmian przez kilka miesięcy pracował zespół webmasterów oraz programistów pod kierownictwem Radka Malinowskiego i project managera Anity Anders.
W grudniu ub.r. serwis SE.pl zanotował 2,38 mln użytkowników i 34,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). Z kolei średnia sprzedaż ogółem drukowanego „Super Expressu” w styczniu br. wynosiła 157 625 egz. (według danych Megapanelu PBI/Gemius - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: Serwis internetowy „Super Expressu” ruszył w nowej odsłonie
10/10 dla autora.