Serwis Carrefoura w nowej odsłonie (wideo)
Witryna Carrefour.pl została uruchomiona w nowej wersji, przygotowanej wspólnie z agencją K2. Strona działa w oparciu o platformę Sitecore Digital Marketing System.
W nowym serwisie Carrefour.pl oddzielono część konsumencką od korporacyjnej, aby ułatwić użytkownikom odnalezienie interesujących ich treści. W części konsumenckiej znajdują się najważniejsze informacje dotyczące aktualnych ofert promocyjnych w sklepach Carrefour oraz produktów marki własnej Carrefour.
Wpisując na stronie swój kod pocztowy, użytkownik może szybko poznać adres najbliższego sklepu Carrefour wraz z obowiązującą w nim gazetką promocyjną. W serwisie można także przygotować listę zakupów: wybrać interesujące produkty i wpisywać je na własną elektroniczną listę. Na Carrefour.pl prezentowane są promocje katalogowe każdego formatu sieci: od hipermarketów po sklepy franczyzowe Carrefour Express.
Na stronie pojawiła się zakładka „Produkty polecane”, w której klienci poszukujący okazji znajdą propozycje produktów rekomendowanych przez Carrefour. Oferta ta gromadzi artykuły w atrakcyjnych cenach, w większości niedostępne sw żadnej z gazetek promocyjnych.
- Po uruchomieniu strony dla naszych fanów na Facebooku, nowa odsłona serwisu Carrefour.pl jest kolejnym krokiem w kierunku jeszcze lepszego kontaktu z naszymi klientami. Dzięki połączeniu innowacyjności i nowoczesności z przyjazną użytkownikowi obsługą, nasza strona jest dowodem na przywiązanie marki do kwestii usprawniania komunikacji z klientami - podkreśla Robert Noceń, dyrektor eksploatacji północ i członek zarządu Carrefour Polska.
Nowy Carrefour.pl jest oparty - w zakresie zarządzania treściami i optymalizacji działań marketingowych w internecie - na platformie Sitecore Digital Marketing System. W ramach wdrożenia połączono wszystkie wewnętrzne bazy i informacje produktowe w jednym miejscu, ułatwiając zarządzanie informacjami prezentowanymi klientom końcowym. Dzięki temu istnieje możliwość analizy w czasie rzeczywistym potrzeb klientów i efektywne reagowanie na nie.
Serwis automatycznie dostosowuje się do urządzenia, na którym jest przeglądany, dzięki czemu jest łatwo dostępny również na telefonach komórkowych i tabletach. Po obecnym wdrożeniu pozostałe nowe elementy będą sukcesywnie dopracowywane i wprowadzane na stronie do końca br.
W czerwcu br. serwis Carrefour.pl odwiedziło 706 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Serwis Carrefoura w nowej odsłonie (wideo)