Serial „Na dobre i na złe” zyskał 100 tys. widzów
Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2022/2023 ogląda średnio 1,88 mln osób. Produkcja rok do roku zyskała 100 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.55, począwszy od 7 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 1,88 mln osób, co przełożyło się na 14,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Oglądalność serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 1,67 mln osób, drugi miał 1,97 mln, a trzeci - 2 mln.
Dla porównania, rok temu „Na dobre i na złe” po trzech pierwszych odcinkach (pokazanych od 8 do 22 września ub.r.) śledziło o 100 tys. osób mniej. Było to 1,78 mln osób, co przełożyło się na 13,31 proc. udziału w 4+, 10,66 proc. w 16-49 oraz 9,78 proc. w 16-59.
„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Na dobre i na złe” zyskał 100 tys. widzów