582 tys. widzów nowego serialu „Lulu” w Polsacie
Po trzech tygodniach emisji nowy serial Polsatu „Lulu” ogląda średnio 582 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Lulu” w Polsacie oglądać można w środy o godz. 20.05 i 20.35, począwszy od 1 marca 2023 roku. Średnia widownia sześciu pierwszych premierowych odcinków produkcji wyniosła 582 tys. osób. Przełożyło się to na 4,50 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas największą popularnością cieszył się drugi odcinek, który śledziło 817 tys. widzów.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków serialu śledziło do tej pory 1,29 mln osób w grupie 4+.
Główną bohaterką „Lulu” jest Lucyna Makowska (grana przez Annę Dereszowską), Lulu to jej ksywka od czasów szkolnych, która krótce może stać się znakiem biznesowym. Po nagłym rozstaniu z mężem, wysoko postawionym urzędnikiem (Przemysław Sadowski), wskutek jego zdrady, kobieta musi radzić sobie sama. Postanawia otworzyć własny biznes cukierniczy.
Wspierają ją siostra Olga (Grażyna Sobocińska) - zalotna, zadziorna i romansująca na prawo i lewo pracowniczka studia muzycznego, oraz dziadek (Marek Siudym), którego pomysły przynoszą czasem jednak więcej szkody niż pożytku. Bohaterka zmaga się kłopotami rodzinnymi, problemami wychowawczymi z nastoletnią córkę (Weronika Wachowska) i zazdrosną sąsiadką Elką (Joanna Kurowska). Pojawia się też jej dawna miłość Andrzej (Michał Czernecki).
W serialu występują również Andrzej Kłak, Marta Chodorowska, Violetta Arlak i Jacek Łuczak. Zdjęcia do produkcji wystartowały wczesną wiosną ub.r.
Producentem „Lulu” jest Polot Media. Za reżyserię i scenariusz serialu odpowiada Kinga Dębska, autorka m.in. takich filmów jak: „Moje córki krowy”, „Zabawa, zabawa” czy „Zupa nic”. - Zdecydowałam się robić ten serial, kiedy zobaczyłam, że to jest komedia, ale o poważnych sprawach. O rodzinie, o tym, jak przetrwać, być kochaną - komentuje Kinga Dębska.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 582 tys. widzów nowego serialu „Lulu” w Polsacie