Pyszna rodzinna przygoda reklamuje serek Hochland Naturalnie (wideo)
Z początkiem września br. ruszyła kampania reklamowa serków Hochland Naturalnie.
Linia kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie produkowana jest w 100 proc. z naturalnych składników. Sprzedawane są w pięciu wariantach smakowych – ze śmietanką, Gouda, Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Maasdamer, Emmentaler. W sprzedaży dostępne są od kilku tygodni. Właśnie rusza ogólnopolska kampania promocyjna 360 tych produktów.
Spot „Pyszna rodzinna przygoda” emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w dwóch wersjach 15 s i 30 s. Dodatkowo przygotowano szereg spotów przeznaczonych do emisji w internecie.
W ramach kampanii przeprowadzono również szerokie działania w social media, zaangażowano influencerów oraz prowadzone są działania public relations w mediach konsumenckich i branżowych.
Firma nie podaje nazw agencji, które przygotowały kampanię. Pod koniec sierpnia br. firma rozstrzygnęła przetarg na obsługę projektową jej działań reklamowych wybierając do współpracy agencję FCB Bidge2Fun.
Dołącz do dyskusji: Pyszna rodzinna przygoda reklamuje serek Hochland Naturalnie (wideo)