Serce, Rozum, Steven i „Park Jurajski” reklamują FunPack TP (wideo)
Telekomunikacja Polska rusza z kampanią reklamującą ofertę Fun Pack. Bohaterami akcji oprócz Serca i Rozumu są tym razem hollywoodzki reżyser Steven i film „Park Jurajski”.
W nowym spocie Telekomunikacji Polskiej Serce odbiera telefon od hollywoodzkiego reżysera Steven, który proponuje udział w filmie „Park Jurajski VII”, natomiast Rozum natychmiast sprawdza w internecie, co to za osoba. Taki przekaz reklamuje wprowadzony przez TP w maju br. Fun Pack, który obejmuje Neostradę Fiber, telewizję cyfrową i pakiet telefoniczny (więcej o tej ofercie - http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fun-pack-multimedialny-pakiet-od-tp). Kampania informuje, że nielimitowane rozmowy telefoniczne na numery stacjonarne - wraz z opłatą za utrzymanie łącza - w ramach tego pakietu kosztuje do 40 zł miesięczie.
>>> Effie Awards 2011: Grand Prix dla Serca i Rozumu TP SA (wideo)
>>> Serce i Rozum TP żartują z szympansa Netii (wideo)
Kreację kampanii - obejmującej przede wszystkim telewizję - przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Serce, Rozum, Steven i „Park Jurajski” reklamują FunPack TP (wideo)
stacjonarnego. . No ale dobrze, że przynajmniej wspomniano i
nielimitowanych połączeniach.