Serce i Rozum reklamują tańsze abonamenty doMowe TP (wideo)
Telekomunikacja Polska rozpoczęła promocję planów doMowych. Ofertę – obejmującą tańsze abonamenty przy umowach na rok lub dwa lata – wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Publicis i Mediaedge:cia.
W ramach ruszającej właśnie promocji abonament za plan doMowy TP jest niższy od 60 do 120 zł (przy umowie na rok) lub od 120 do 480 zł (przy umowie na dwa lata). Oferta dotyczy planów doMowy 60, 300 i 1200 i jest skierowana do nowych klientów, tych powracających do operatora oraz obecnych abonentów niezwiązanych żadną umową lojalnościową.
Promocji towarzyszy kampania reklamowa, w której główne role odgrywają Serce i Rozum – bohaterowie występujący w reklamach różnych usług Grupy TP od połowy ub.r. W nowym spocie wspólnie zamawiają danie z chińskiej restauracji. Ma to podkreślać nadwyżkę, która powstaje w budżecie domowym osoby korzystającej z promocji.
Akcja reklamowa od 3 stycznia jest prowadzona w telewizji (m.in. kanały TVP, TVN, Polsatu i te z pakietu At Media), radiu oraz prasie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum reklamują tańsze abonamenty doMowe TP (wideo)