Sensors PR dla marki After Eight
Sensors Public Relations rozpoczęła realizację projektu wizerunkowego dla marki AFTER EIGHT (Nestlé Polska)
Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację otwartego konkursu fotograficznego CITY AFTER EIGHT, którego tematem jest życie miasta „po godzinie ósmej wieczorem”.
Trwajacy od 1 czerwca do końca sierpnia konkurs ma zachęcić nie tylko profesjonalnych fotografów, ale również amatorów do odkrycia uroków, tego jak żyjemy i czym żyje miasto po zmroku. W jury pod przewodnictwem Chrisa Niedenthala zasiadają cenieni artyści, fotograficy - Anna Brzezińska, Tadeusz Rolke, Wojciech Wieteska i Michelle Ward z Nestlé Polska. W pierwszym tygodniu września jury dokona wyboru najlepszych prac i wyróżni je trzema nagrodami pieniężnymi o łącznej wartości 10 000 PLN.
Dwadzieścia najlepszych prac przez miesiąc będzie prezentowanych publiczności w otwartej galerii zlokalizowanej na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie. Wydarzenie „CITY AFTER EIGHT” pokaże życie miasta zatopionego w nocnych światłach.
Dołącz do dyskusji: Sensors PR dla marki After Eight