SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV Puls szybko zmieniła ramówkę. Nowy reality-show przeniesiony na sobotnie poranki

Od minionego weekendu TV Puls emituje nowy program „Seniora chatka dla 4-latka” w sobotnie poranki. Pierwszy odcinek został pokazany w niedzielny wieczór.

„Seniora chatka dla 4-latka”; fot. TV Puls„Seniora chatka dla 4-latka”; fot. TV Puls

„Seniora chatka dla 4-latka” to polska wersja „Old People’s Home for 4 Year Olds”, brytyjskiego cyklu dokumentalnego stworzonego w 2017 roku dla Channel 4. Dotychczas format został zrealizowany w 15 krajach, m.in. w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Portugalii i Szwecji.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Widzowie programu mogą oglądać, jak mieszkańcy domu spokojnej starości codziennie przez okres kilku tygodni spędzają czas z dziećmi w wieku przedszkolnym. W trakcie trwania programu eksperci analizują postępy fizyczne i psychiczne starszych uczestników oraz rozwój małych bohaterów.

Nowe pasmo emisji od drugiego odcinka

Premierowe odcinki programu „Seniora chatka dla 4-latka” na antenie TV Puls miały być nadawane w niedziele o godz. 18.00. W tym paśmie 12 marca stacja pokazała pierwszy odcinek.

Drugi miał być nadany zgodnie z planem w zeszłą niedzielę, ale stacja w trybie nagłym zmieniła jego pasmo emisji. Odcinek został pokazany w sobotę, 18 marca o godz. 8.55. Kolejne mają być nadawane w tym paśmie.

Program w naszym kraju produkuje Klima Media. Cykl powstaje przy współpracy z firmą Fresenius Kabi, producentem żywności specjalnego przeznaczenia medycznego Fresubin oraz Fundacją TV Puls „Pod Dębem”, działającą na rzecz poprawy jakości życia seniorów w Polsce.

138 tys. widzów debiutu reality-show

Premierę pierwszego odcinka nowego reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls oglądało 138 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,07 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Udział TV Puls w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,90 proc.

Dołącz do dyskusji: TV Puls szybko zmieniła ramówkę. Nowy reality-show przeniesiony na sobotnie poranki

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irek świrek
Ktoś już to przewidział że Darek przerzuci te program gdzieś na pasmo poranne. Pytanie po co to w ogóle zamawiał pozostanie zagadką
odpowiedź
User
Maria Awaria
Program premierowy miał 142 tys widzów. Pasmo miało 138 tys. Z ciekawości sprawdziłam.
odpowiedź
User
Ciekawski
Czy Darek już wcześniej przenosił po premierze programy z niedzieli wieczór na sobotę poranną? Koś coś wie?
odpowiedź