SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Seksapil w wielkim mieście

Publicis przygotował kampanię wizerunkową dla Renault Modus.

Polski oddział agencji reklamowej Publicis przygotował nową, kampanię samochodu Renault Modus. Hasło przewodnie tej kampanii to „Seksapil w wielkim mieście”.

Publicis przygotował na potrzeby kampanii reklamę prasową stylizowaną na kolaż. Błękitne tło, o fakturze płótna, kojarzy się ze świeżością, a na nim złoty Modus i modelka, ubrana zgodnie z aktualnymi trendami, upozowana na manekin. Ten ciekawy zabieg estetyczny ma, nie tylko wywołać skojarzenia z modą, ale przede wszystkim przyciągać uwagę czytelników kolorowych magazynów. Do tego hasło reklamowe – inne w każdym magazynie, w którym pojawiać się będą reklamy - podano  w komunikacie.

I tak w „Vivie” Modus będzie promowany pod hasłem „Viva! Modus!, w „Urodzie” – „Modus, moda i uroda”, w „Zwierciadle” – „Modus w zwierciadle mody”, w „Twoim Stylu” – „Modus w Twoim Stylu”, w „Avanti” – „Modus, jedziemy na zakupy”, w „Wysokich Obcasach” - „Prowadzi w wysokich obcasach”.

Hasło całej kampanii „Seksapil w wielkim mieście” pojawi się na reklamach outdoorowych, które wraz z reklamami w Internecie i POS będą wspierać kampanię prasową
Czas trwania kampanii: od 20 kwietnia do końca czerwca 2006 r. Media zakupił dom mediowy Carat Polska.

Kampania – Seksapil w wielkim mieście

Klient: Renault

Przedstawiciel klienta:

Teresa Wielowieyska-Sławek - Szef Działu Reklamy Renault

Agencja: Publicis

Client Service:
Juliusz Baliszewski – Account Director
Magda Niechwiej - Account Manager

Kreacja:       
Magdalena Drozdowska – Art Director
Katarzyna Kowalska – copywriter

Produkcja:
Monika Derda

Dom Mediowy: Carat Polska

Dołącz do dyskusji: Seksapil w wielkim mieście

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl