Sebastian Świderski za Ireneusza Dworzyńskiego na czele działu performance marketingu w J. Walter Thompson Poland
Sebastian Świderski objął stanowisko head of performance marketing w J. Walter Thompson Poland. Zastąpił Ireneusza Dworzyńskiego, który odszedł z agencji.
Świderski odpowiedzialny będzie za całość płatnych działań marketingowych i ich analizę prowadzonych dla klientów agencji m.in. SEM, SEO, paid social, content, display, afiliacja i mailingi.
Ostatnio związany był ze spółką iProspect (Dentsu Aegis Network), gdzie odpowiadał za całość działań afiliacyjnych Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta w Banku Credit Agricole i Stilago, wydawcy Money.pl Group jak i po stronie agencji. Od 18 lat zajmuje się marketingiem efektywnościowym.
Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz podyplomowe studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Sebastian Świderski za Ireneusza Dworzyńskiego na czele działu performance marketingu w J. Walter Thompson Poland