Screen Network kupuje PRN Polska, zapłaci maksymalnie 4,97 mln zł do 2020 roku
Firma Screen Network (należąca do Grupy 4fun Media) zawarła umowę kupna 100 proc. udziałów spółki PRN Polska zajmującej się obsługą sieci ekranów w 47 supermarketach Carrefour.
Grupa 4fun Media w komunikacie giełdowym uzasadniła, że sieć ekranów należąca do PRN Polska „stanowi istotne uzupełnienie obecnej oferty rynkowej i aktywów Screen Network”.
Screen Network kupiła do PRN Polska od Bithell Holdings Limited. Cena wyniesie maksymalnie 4,975 mln zł, o ile obie strony osiągną w najbliższych latach założone cele biznesowe. Zostanie zapłacona w 26 ratach miesięcznych do końca stycznia 2020 roku.
Do Screen Network należy prawie 80 tys. ekranów (w blisko 15 tys. lokalizacji) emitujących reklamy w systemie digital signage.
W pierwszej połowie br. spółka zanotowała 4,52 mln zł wpływów, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast cała Grupa 4fun Media miała 22,85 mln zł wpływów ze sprzedaży i 3,48 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Screen Network kupuje PRN Polska, zapłaci maksymalnie 4,97 mln zł do 2020 roku