Schulz z kampanią dla Mitsubishi
Koncepcja kreatywna, autorstwa Agencji Schulz, dotyczy limitowanejserii modelu L200 Dakar, z napędem na cztery koła.
Głównym celem kampanii jest wzmocnienie pozycji branduMitsubishi wśród polskich klientów.
Działania marketingowe ruszyły z początkiem października aprowadzone są na nośnikach zewnętrznych, w prasie ogólnopolskiejoraz w radio. Layouty prasowe Mitsubishi będzie można zobaczyć wdziennikach Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita oraz tygodnikachPolityka i Wprost. Natomiast spot radiowy zostanie wyemitowany wstacjach RMF FM i Zet.
Za działania ze strony Agencji Schulz odpowiadają KrzysztofTkaczyk - Dyrektor kreatywny, Jan Sikora - Art director, JakubSmorawski - Copywriter.
Współpraca Agencji Schulz z firmą MMC Car Poland rozpoczęła sięwe wrześniu i planowana jest na obecny oraz przyszły rok.
Dołącz do dyskusji: Schulz z kampanią dla Mitsubishi