Scholz&Friends Warszawa będzie reklamować Vectrę
Agencja Scholz&Friends Warszawa wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową sieci kablowej Vectra. Poprzednio zajmowała się tym BBDO Warszawa.
Scholz&Friends Warszawa będzie obsługiwać Vectrę zarówno w zakresie ATL, jak i BTL. Agencja będzie tworzyć nowy wizerunek sieci oraz przygotowywać działania promujące we wszystkich mediach jej ofertę, m.in. opracuje nowe brand identity materiałów BTL.
Scholz&Friends Warszawa zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym brały też udział cztery inne agencje. Vectra nie ujawnia ich nazw, zdradzając tylko, że były to agencje sieciowe z doświadczeniem w pracy dla klientów z branży telekomunikacyjnej i bankowej. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że była wśród nich BBDO Warszawa, która poprzednio obsługiwała Vectrę w zakresie ATL. Operator podkreśla, że Scholz&Friends najlepiej zrozumiała brief i zaprezentowała spójną wizję długofalowej komunikacji jego marki.
Pierwsza kampania Vectry przygotowana przez Scholz&Friends rozpocznie się w marcu i będzie wspierać promocję usługi telewizyjnej i internetowej.
Vectra i Scholz&Friends nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.
Od stycznia do lipca ub.r. Vectra cennikowo wydała na reklamę (bez uwzględniania internetu) 10,5 mln zł (zobacz szczegółowe dane).
Dołącz do dyskusji: Scholz&Friends Warszawa będzie reklamować Vectrę