Scarlet Johansson nową twarzą Reeboka
Reebok podpisał wieloletni kontrakt z aktorką Scarlet Johansson - powstanie także jej własna kolekcja ubrań i obuwia.
Nazwana „Scarlett ‘Hearts’ Rbk” kolekcja zaprojektowana zostanie w stylu retro. Pojawi się ona wiosną 2007 roku i sprzedawana będzie w sklepach i butikach z „górnej półki”. Jej wprowadzenie poprzedzi kampania reklamowa w telewizji, prasie, Internecie oraz na billboardach. O kształt kampanii zadba agencja Mcgarrybowen z Nowego Jorku – główna agencja współpracująca z Reebokiem
Umowa podpisana została pod pieczą Daniela Rosenberga, prezesa InVenture Entertainment, firmy zajmującej się marketingiem i produkcją rozrywkową. Aktorkę reprezentowała agencja William Morris. Finansowe szczegóły kontraktu nie zostały ujawnione.
„Scarlett doskonale reprezentuje wartości związane z naszą marką – indywidualizm, autentyczność, życie pełnią życia” mówi w swym oświadczeniu na temat 21-letniej aktorki Paul Harrington, prezes Reeboka. „Dzięki tym cechom jest idealną osobą dla naszej kobiecej kolekcji oraz kampanii reklamowej skierowanej do pań.”
Aktorka znana jest także z promocji marek takich jak L’Oreal i Louis Vuitton. W tym roku internauci biorący udział w ankiecie portalu Yahoo wybrali ją najlepiej ubraną kobietą świata.
Scarlet Johansson pojawiła się m.in. w „Między słowami” u boku Billa Murray’a oraz w nowej produkcji Woody’ego Allena, „Match Point”. Nowo podpisana umowę komentuje: „Reebok ma duże doświadczenie w projektowaniu najwyższej klasy produktów dla kobiet, co czyni tę firmę idealnym partnerem.”
Dołącz do dyskusji: Scarlet Johansson nową twarzą Reeboka