SARE uruchamia dom mediowy mail-media
Agencja e-mail marketingowa SARE powołała dom mediowy mail-media. Będzie on zajmować się planowaniem kampanii e-mailingowych.
mail-media to spółka zależna SARE utworzona przez wydzielenie działu e-mail media z tej agencji. Nowa firma będzie korzystać z narzędzi i know how SARE w zakresie realizacji działań e-mail marketingowych, w tym optymalizacji kreacji wiadomości e-mail.
mail-media będzie skupiać się na małych i nieeksploatowanych do tej pory bazach adresowych, które łączone są w większe pakiety tematyczne. Takie kampanie uzupełniane są działaniami rozliczanymi za efekt (CPC i CPL) prowadzonymi w wyszukiwarkach i na platformach społecznościowych, a także kampaniami displayowymi. Oferta nowej firmy skierowana jest zarówno do domów mediowych, jak i reklamodawców.
SARE uzasadnia, że utworzenie mail-media to element jej długoterminowej strategii zakładającej m.in. oferowanie kompletnych usług w zakresie e-mail marketingu poprzez wyspecjalizowane spółki zależne. – Powołanie mail-media było naturalną odpowiedzią na rolę, jaką pełni e-mailing w kampaniach reklamowych firm działających na polskim rynku – opisuje Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu SARE.
W związku z planowanym rozwojem mail-media już w styczniu br. do zespołu firmy dołączył Jarosław Nowak (na zdjęciu poniżej), obejmując stanowisko brand managera. Z branżą reklamową jest związany od 10 lat, wcześniej pracując m.in. w domach mediowych Value Media i Omnicom Media Group. Realizował projekty dla takich klientów jak Epson Polska, Monster Polska, BZ WBK czy PLL LOT. Studia w zakresie socjologii ukończył na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Nowak kieruhe obecnie 5-osobowym zespołem mail-media. Kolejne osoby mają dołączyć do firmy w pierwszym półroczu br. Już teraz działa jej serwis internetowy oraz profile na Facebooku i Twitterze.
Dołącz do dyskusji: SARE uruchamia dom mediowy mail-media