SARE sprawdza jak korzystamy z e-maila
Już wkrótce poznamy preferencje polskich managerów dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej
Rusza bowiem pierwsze organizowane przez SARE badanie, którego wyniki mają przyczynić się do poprawienia jakości przesyłanych wiadomości e-mail.
Przez najbliższe dwa tygodnie będą przeprowadzane badania w tym zakresie.
"Wnioski jakie wyciągniemy z badań przyczynią się do jeszcze lepszego wykorzystania poczty e-mail w marketingu. Dzięki nim każdy kto chce prowadzić działania promocyjne za pośrednictwem e-maila będzie wiedział jak robić to skutecznie." - powiedział Krzysztof Dębowski Account Manager odpowiadający za markę SARE. "Celem jaki od początku nam przyświecał było stworzenie naszym Klientom możliwości wysyłania mailingów, które wzbudzają zainteresowanie. Wykorzystanie wyników tych badań będzie kolejnym krokiem w tym kierunku. Jako lider rynku usług e-mail marketingowych czujemy się odpowiedzialni za jego kształt i chcemy służyć naszym klientom zarówno wiedzą techniczną, jak i znajomością bieżących potrzeb i oczekiwań osób korzystających z poczty elektronicznej." - dodał Dębowski.
Każda z firm będących klientem SARE otrzyma wyniki ankiety. Również osoby biorące udział w badaniu będą miały dostęp do jego podsumowania. Wystarczy wypełnić formularz danych osobowych zamieszczany na końcu ankiety, a wyniki zostaną przesłane mailem wkrótce po zakończeniu badania.
Z SARE korzystają już tacy klienci jak: : Agros Nova, MediaMarkt, Reporter, GTFI, NOBO bar, Absolut meble biurowe, BiznesNet, 4biz, Wirtualnemedia.pl, Serwis Prasowy, Platforma Obywatelska, Agape, ClickAd, portal rybnik.com.pl oraz Fundacja Izabeli i Adama Małyszów.
Dołącz do dyskusji: SARE sprawdza jak korzystamy z e-maila