Sare poszerza ofertę o kampanie e-mailingowe
Firma Sare wprowadza do swojej oferty kompleksowe realizowaniekampanii e-mailingowych przy wykorzystaniu gotowych baz adresowych.Usługą o nazwie MailMedia zajmuje się Marcin Gugała.
Wprowadzana przez firmę Sare usługa MailMedia opiera się nakilkunastu pakietach tematycznych skierowanych do ponad dwóchmilionów odbiorców. Wśród nich znajdują się mailingi skierowanem.in. do osób zainteresowanych nieruchomościami, nowymitechnologiami, edukacją, biznesem, motoryzacją, budownictwem, atakże lekarzy i prawników. Na podstawie tych baz adresowych Sarerealizuje kampanie e-mailingowe. Jednocześnie dla klientów, którzychcieliby jeszcze precyzyjniej określić swoją grupę docelową, firmaudostępnia moduł planowania akcji w oparciu o danedemograficzne.
Usługą MailMedia kieruje Marcin Gugała, media planning directorw Sare. - Nasza oferta zapewnia dotarcie do precyzyjnie określonychodbiorców tym klientom, którzy nie posiadają jeszcze własnych bazmailingowych, a tym, którzy je mają, pozwoli zwielokrotnić zasięgprowadzonych akcji oraz rozbudować swoje bazy - opisuje.
Dołącz do dyskusji: Sare poszerza ofertę o kampanie e-mailingowe