Marcin Dorociński znika z reklam Santander Bank Polska
Santander Bank Polska zakończył współpracę reklamową z aktorem Marcinem Dorocińskim, który razem z Piotrem Fronczewskim występuje w nowej kampanii piwa Tyskie. Natomiast w reklamach banku wkrótce pojawi się inna znana osoba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Ostatnia kampania Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego była prowadzona w okresie bożonarodzeniowy. Biuro prasowe banku potwierdziło portalowi Wirtualnemedia.pl, że współpraca z aktorem została zakończona.
- Santander Bank Polska od wielu lat opiera swoje kampanie na znanych osobistościach. Nawiązujemy współpracę w perspektywie 2-3 letniej. Zakończyliśmy cykl udanych kampanii z naszym dotychczasowym ambasadorem, które istotnie wsparły pozytywny wizerunek marki - podkreśliło.
Marcin Dorociński występował w kampaniach Santander Bank Polska od wiosny 2020 roku. Reklamował przede wszystkim ofertę dla klientów indywidualnych, w spotach wcielał się w narratora opowiadającego o tym, jak usługi banku pomagają klientom w codziennym życiu.
Za obsługę reklamową banku odpowiadają agencja Red8 Advertising (kreacja kampanii) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów). Wiele spotów z Dorocińskim wyprodukowała firma Propeller.
W ub.r. wydatki marketingowe grupy kapitałowej Santander Bank Polska wyniosły 174,58 mln zł, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej (131,32 mln zł).
W reklamach Santander Bank Polska pojawi się inna znana osoba. - O nowym ambasadorze marki Santander Bank Polska poinformujemy wkrótce - przekazało nam biuro prasowe banku.
W latach 2017-2018 w kilku kampaniach banku, działającego jeszcze pod marką BZ WBK, wystąpił prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki. Jesienią 2018 roku promował rebranding na Santander Bank Polska. Wcześniej gwiazdami reklam banku byli zagraniczni aktorzy: Chuck Norris, Danny DeVito, Antonio Banderas i John Cleese, a także słynny piłkarz Pele.
Obecnie bank prowadzi kampanie bez celebrytów: reklamuje aplikację mobilną dla klientów indywidualnych i konto dla firm.
Dorociński i Fronczewski reklamują Tyskie
Natomiast Marcin Dorociński ma już nowy duży kontrakt reklamowy - razem z Piotrem Fronczewskim występuje w kampanii piwa Tyskie pod hasłem „Jesteśmy na TY”.
Wcześniej aktor był ambasadorem marketingowym PZU (w latach 2014-16) i samochodów Opel (od 2017 roku). Wystąpił też w akcji Grupy Żywiec „Wielka zwrotka Ż” zachęcającej do oddawania butelek zwrotnych oraz w wielu kampaniach WWF Polska, m.in. promujących akcję „Godzina dla Ziemi WWF”.
Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński znika z reklam Santander Bank Polska