San Markos walczy z grypą
Trwa kampania zachęcająca do szczepienia przeciw grypie.
Całkowity budżet reklamowy produktów Vaxigrip i Vaxigrip Junior firmy sanofi pasteur, obsługuje San Markos - Republika Dobrej Marki.
Zadaniem agencji było opracowanie i przygotowanie materiałów reklamowych skierowanych do dwóch grup docelowych: lekarzy i pacjentów. Przekaz skierowany do pacjentów oparty został na komunikacie, iż coroczne szczepienia przeciw grypie powinny stać się nawykiem - "zdrową tradycją" każdej rodziny. Komunikacja z lekarzami skupia się na wysokiej skuteczności szczepionek Vaxigrip, ale też nawiązuje do pochodzenia producenta szczepionki jako spadkobiercy osiągnięć Ludwika Pasteura.
Strategia podkreślenia w kampania skuteczności szczepionki oraz uświadamiania lekarzom i pacjentom potrzeby szczepień, wynika z faktu, iż procent osób szczepiących się w Polsce przeciw grypie w porównaniu z krajami zachodnimi jest w dalszym ciągu relatywnie niski.
Kampania obejmuje szeroki wachlarz materiałów BTL skierowanych do lekarzy różnych specjalizacji i pacjentów oraz prasę dla lekarzy pierwszego kontaktu i pediatrów.
Dołącz do dyskusji: San Markos walczy z grypą