Samsung wyprzedził Vizio
Vizio straciło pozycję lidera na rynku sprzedaży płaskichtelewizorów na kontynencie północnoamerykańskim.
Jednocześnie pozycję tą odzyskał Samsung, uzyskując w IIIkwartale bieżącego roku 11,8 procenta udziałów w rynku (wzrost o0,4 procenta) - informuje serwis TVPredictions.com, powołując sięna dane firmy badawczej DisplaySearch.
Vizio spadło na drugie miejsce, zmniejszając swoje rynkoweudziały w porównaniu z II kwartałem z 12 do 10,2 procenta.
Na kolejnych pozycjach znalazły się: Sharp (10 procent udziałów,wzrost o 2 procent), Sony (8,6 procenta udziałów, wzrost o 3,1procenta) oraz Funai (7,2 procenta udziałów, wzrost o 0,3procenta). Pozostali producenci uzyskali łącznie 52,3 procentaudziałów w rynku.
Według analityków z DisplaySearch, Samsung odzyskał pozycjęlidera dzięki dobrym wynikom w segmencie telewizorów plazmowych iLCD, podczas gdy Vizio, które o ile jest drugie w kategoriiodbiorników LCD, to nie jest nawet w pierwszej piątce największychsprzedawców plazm.
źródło: TVPredictions.com
Dołącz do dyskusji: Samsung wyprzedził Vizio