Samsung: Wyobraź sobie, że jesteś księgową
Samsung rozpoczął kampanię promocyjną komunikującą doskonałeparametry monitorów SM 305T oraz XL30. Główną grupą docelowąkampanii prowadzonej pod hasłem 'Wyobraź sobie, że jesteś księgową'są profesjonalni graficy komputerowi.
Pierwsze skrzypce w kampanii gra nietypowa księgowa BożenaBilansiewicz, której największą pasją jest grafika komputerowa.Prowadzi ona blog www.DobreRady.info, na którym - wkrótkich filmikach instruktażowych - prezentuje swoje umiejętnościobsługi takich programów jak Photoshop, After Effects czy Flash,udziela lekcji kompozycji obrazu i wykorzystuje do tego autorskiemateriały - prywatne zdjęcia zjawiskowego wnuczka Mateuszka.Kampania posługuje się inwersją - pokazuje sytuację niepełnegowykorzystania możliwości nowych monitorów firmy Samsung.
Kampania prowadzona będzie w Internecie i specjalistycznychmagazynach dedykowanych grafikom komputerowym - PSD, Computer Artsi 2+3D.
Oprócz blogu kampanię uzupełniać będą formy marketinguinternetowego, między innymi top layer, bouble billboard orazbillboard, które pojawią się w największych polskich portalachtematycznych.
Koncepcja kreatywna oraz adaptacja przygotowane zostały przezagencję 180heartbeats, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Samsung: Wyobraź sobie, że jesteś księgową