Samsung Polska w ramach gwarancji wymieni pęknięty wyświetlacz w Galaxy S5
Samsung zapowiedział, że będzie wymieniał bezpłatnie w ramach gwarancji pęknięte wyświetlacze w modelu Galaxy S5, nawet, gdy usterka powstała z winy użytkownika.
Koreański producent w ramach akcji Bezpieczny Samsung Galaxy S5 wymieni jednorazowo każdemu użytkownikowi pęknięty wyświetlacz w ciągu roku od momentu zakupu urządzenia. Aby skorzystać z promocji, konieczne jest zarejestrowanie smartfona w dniach od 16 maja do 16 czerwca br. Dodatkowym warunkiem jest wykonanie tej czynności nie później niż 30 dni od nabycia urządzenia.
Samsung nie jest pierwszym producentem, który oferuje swoim klientom tego typu usługę. Wcześniej sześciomiesięczny okres ochronny amerykańskim użytkownikom swoich smartfonów zapewniał tajwański koncern HTC. W dalszym ciągu podobne warunki obowiązują na całym świecie posiadaczy urządzeń marki Kazam. Przysługuje im jednorazowa naprawa wyświetlacza bez względu na przyczynę jego uszkodzenia w ciągu roku od dokonania zakupu.
Więcej informacji na ten temat, regulamin akcji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie bezpieczny.samsung.pl.
Dołącz do dyskusji: Samsung Polska w ramach gwarancji wymieni pęknięty wyświetlacz w Galaxy S5