Samsung hasłem „Dla wygody” promuje urządzenia AGD
Ruszyła kampania reklamowa Samsunga pod hasłem "Dla wygody". Producent promuje w niej Linie inteligentnych pralek i pralko-suszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet. Akcję przygotowała agencja VMLY&R.
Działania kampanijne dla obu kategorii produktów Samsunga obejmują spoty telewizyjne, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, komunikację w sklepach oraz działania PR w kluczowych mediach online.
- Wszystko dla wygody tłumaczy się raczej samoistnie. To założenie, że każdy produkt, rozwiązanie lub technologia zostały zaprojektowane tak, by służyć wygodzie użytkownika – bez zbędnych udziwnień. To definicja dobrego designu, od lat wykorzystywana przez topowych graczy technologicznych – wprowadzony w codzienność konsumentów upraszcza ich życia w lekki i elegancki sposób, nawet jeśli za faktycznym procesem stoi skomplikowana maszyneria – dla klienta to często jedno kliknięcie – mówią Joanna Komorowska i Luiza Mec reprezentujący zespół kreatywny agencji VMLY&R, która odpowiada za ideę kreatywną kampanii.
Spoty wyreżyserowała Julia Rogowska.
Dołącz do dyskusji: Samsung hasłem „Dla wygody” promuje urządzenia AGD