Samozwańczy kandydat na króla Polski reklamuje ser Królewski
Ruszyła kampania dla marki ser „Królewski” OSM Sierpc. Autorem kampanii jest agencja Lvov. Historia opowiada o samozwańczym kandydacie na króla Polski.
Film jest serią perypetii bohatera, usilnie zabiegającego o królewski tron i głęboko wierzącego, że jest do niego odpowiednim kandydatem. Inspiracją dla bohatera jest paradoks – owszem istnieje królewski smak, ale przecież króla w kraju nie ma.
- Kategoria produktów mleczarskich, w tym serów, wydaje się być przewidywalna komunikacyjnie, uchodzi za nudną i powtarzalną. Zdecydowaliśmy się z agencją postawić na humor i ironię, wykreować antybohatera, którego postawa tym bardziej podkreśli, że królewski smak naszego sera broni się sam - mówi Rafał Kowalski, dyrektor marketingu OSM Sierpc.
Koncept strategiczny został wypracowany przez agencję „Jestem. Agnieszka Garwolińska”. Kampanię wyreżyserował Paweł Borowski, autorem zdjęć jest Malte Rosenfeld, a za produkcję odpowiada „Dynamo Film”.
Działania reklamowe będą prowadzone w wybranych stacjach tv oraz w internecie.
Dołącz do dyskusji: Samozwańczy kandydat na króla Polski reklamuje ser Królewski