Samopolecajace się kurczaki KFC
Rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa marki KFC. Jednocześnie ruszyła promocja nowego Kubełka Classic
Głównym celem kampanii wizerunkowej jest wzmocnienie i budowanie świadomości marki KFC wśród konsumentów oraz podkreślenie świeżości i unikalności produktów serwowanych w restauracjach KFC. Kampanię wesprze 6-tygodniowa reklama telewizyjna, emitowana w stacjach POLSAT, TVN i TVN 7. 15 i 30-sekundowe spoty reklamowe pod hasłem "Nasze kurczaki mówią same za siebie" przedstawiają samopolecajacego się kurczaka, który zdradza tajemnicę posiłków serwowanych w restauracjach KFC. Reklama podkreśla główne atuty kurczaków oferowanych przez KFC: świeże, pełne i niemrożone kawałki mięsa oraz unikalny smak panierki.
Dodatkowo, przez okres 4 tygodni będzie emitowany 30-sekundowy spot reklamowy w kinach Cinema City w Warszawie. Uzupełnieniem kampanii są materiały POS dystrybuowane na zewnątrz i wewnątrz restauracji (bannery, ulotki, naklejki, wkładki do menu, plakaty, dividery).
Równolegle do kampanii wizerunkowej ruszyła nowa promocja produktowa. We wszystkich restauracjach KFC na terenie całego kraju do oferty menu wszedł Kubełek Classic, pełny różnych kawałków kurczaka. W skład kubełka wchodzą trzy smaki KFC, a wśród nich: 2 łagodne kawałki kurczaka, 4 Hot Wingsy oraz 4 Stripsy. Dla wygody Klienta porcje ułożone zostały osobno w oddzielnych częściach kubełka. Całość uzupełniają dwie porcje frytek. Cena promocyjnego zestawu wynosi tylko 19,99 PLN.
Promocję opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada Agencja Red8. Obie firmy należą do Nova Communication Group.
Kampania wizerunkowa oraz promocja zakończą się 11 kwietnia 2005 r.
Dołącz do dyskusji: Samopolecajace się kurczaki KFC