"Samo Zdrowie" liderem miesięczników o zdrowiu
"Samo Zdrowie" awansowało w I kwartale 2008 roku na pozycjęnajczęściej kupowanego miesięcznika o zdrowiu. Magazyn zostałliderem dzięki podwojeniu sprzedaży w porównaniu z tym samymokresem 2007 roku.
"Samo Zdrowie" (Burda Media Polska) zanotowało w I kwartale 2008roku średnią sprzedaż ogólem na poziomie 79 065 egz. - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl. Awans na pozycję lidera wśród miesięczników ozdrowiu zapewniło magazynowi podwojenie sprzedaży, która wanalogicznym okresie poprzedniego roku wynosiła 38 828 egz.
Drugie miejsce w rankingu zajęła "Vita" (Edipresse Polska SA),która w I kwartale 2008 zanotowała średnią sprzedaż w wysokościponad 73 tys. egz., czyli o 12 tys. egz. mniej niż w tym samymokresie ubiegłego roku. Trzecią pozycję utrzymała "Super Linia"(Quadro Media, Medi Press), która utrzymuje sprzedaż na wyrównanympoziomie - w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku było toprawie 48 tys. egz.
Ikwartał | ||||
2008 | 2007 | |||
ZKDP | Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem |
Samo Zdrowie | 120 000 | 79 065 | 76 000 | 38 828 |
Vita - Magazyn o Zdrowiu | 147 475 | 73 156 | 156 869 | 85 135 |
Super Linia | 107 000 | 47 925 | 110 000 | 47 253 |
Zdrowie | 81 333 | 46 679 | 80 332 | 45 995 |
Żyjmy dłużej | 59 000 | 23 226 | 60 000 | 27 720 |
Dołącz do dyskusji: "Samo Zdrowie" liderem miesięczników o zdrowiu