SalesTube wygrywa przetarg Orange
Agencja SalesTube (Group One) rozpoczęła współpracę z Orange.
W ramach współpracy SalesTube zajmie się działaniami z zakresu MarTech & e-commerce w modelu konsultingowym.
Kluczowym obszarem kooperacji będzie analiza ekosystemu technologicznego w obszarze marketingu oraz efektywne wykorzystanie first party data w komunikacji z użytkownikami.
Agencja będzie także odpowiadała za audyty i rekomendacje z obszaru performance, SEM, paid social oraz programmatic.
Orange ma nowego partnera
Głównym celem wspólnych działań jest wzrost sprzedaży w kanale online Orange.
- Wybór partnera consultingowego nigdy nie jest łatwy, z jednej strony szukaliśmy zespołu doświadczonego w zwinnej pracy w obszarze martech i integracji danych, z drugiej rozumiejącego, jak te dane aktywizować w komunikacji z klientami. Zależało nam także na podmiocie, który będzie w stanie w sposób zorganizowany zarządzać procesami w tak dużej skali, jak nasza, do czego zespół SalesTube nas przekonał - komentuje Małgorzata Wróbel, kierowniczka wydziału performance marketing Orange Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
SalesTube będzie współpracować z agencją Value Media odpowiedzialną za strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji.
Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu.
W trzecim kwartale grupa Orange Polska przy wzroście przychodów o 8,2 proc. do 3,123 mld zł osiągnęła 193 mln zł zysku netto. Telekom więcej zarabia ze sprzedaży usług internetowych, konwergentnych i sprzętu, a jego wydatki na energie wzrosły prawie dwukrotnie.
Dołącz do dyskusji: SalesTube wygrywa przetarg Orange