Safari i Opera Mini w dół na urządzeniach mobilnych, zyskuje Chrome
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała we wrześniu spadek udziału w rynku. Straciła także Opera Mini, a zyskały na tym przeglądarka Androida i mobilna odsłona Chrome.
Z danych Net Applications wynika, że we wrześniu Safari miała 54,16 proc. udziału w rynku - o 1,3 pkt. proc. mniej niż w sierpniu. W tym samym czasie wzrósł udział znajdującej się na drugim miejscu przeglądarki wbudowanej w system Android (z 22,23 proc. do 22,79 proc.) oraz mobilnej odsłony przeglądarki Google Chrome (z 5,6 proc. do 6,33 proc.).
Straciła natomiast trzecia w rankingu Opera Mini (z 8,98 proc. do 7,86 proc.). Pierwszą piątkę zamyka przeglądarka BlackBerry (2,31 proc. - bez zmian).
Dołącz do dyskusji: Safari i Opera Mini w dół na urządzeniach mobilnych, zyskuje Chrome