Saatchi & Saatchi Poland dla Toyota CorpoCars
Pod hasłem "Pełna obsługa" ruszy we wrześniu pierwsza kampania reklamowa programu Toyota CorpoCars Management
Pod hasłem "Pełna obsługa" ruszy we wrześniu pierwsza kampania reklamowa programu Toyota CorpoCars Management przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi Poland. (więcej poniżej)
|
Kampania skierowana jest do szefów działów logistyki i zarządzania oraz dyrektorów firm, korzystających na co dzień z floty samochodowej. Ze specyfiki grupy docelowej wynika dobór mediów, w których ukaże się najnowsza reklama. Kampanię oparto na prasie, szczególną wagę przywiązując do prasy fachowej - tytułów typu "Flota" i "Euro Flota". Jednocześnie layouty pojawią się w dodatkach tematycznych dzienników ogólnopolskich (m.in. "Gazety Wyborczej", "Pulsu Biznesu") oraz w magazynach biznesowych (tj. "Businessman Magazine"). Planowane działania są pierwszą ogólnopolską kampanią promocyjną systemu CorpoCars Management.
Pierwsze emisje reklam pojawią się we wrześniu i ukazywać się będą do końca roku. Za stronę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith Media.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi Poland dla Toyota CorpoCars