S4 na ostro
"Ostra promocja" to akcja, jaką Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla Philips Polska.
Kampania obejmuje swym zasięgiem Polskę, a także Czechy, Słowację oraz Węgry i ma na celu zwiększenie sprzedaży 4 modeli telewizorów typu LCD.
Mechanizm polega na dołączaniu do każdego zakupionego modelu TV nagrody gwarantowanej w postaci nagrywarki Philips DVDR 610. Zadaniem agencji było nie tylko opracowanie strategii komunikacji i materiałów informujących o akcji w czterech wersjach językowych, ale także obsługa prawna. Zespół kreatywny: Tomasz Horbaczewski i Maciej Kiełbiński, przygotował materiały POS, inserty do prasy oraz projekt strony internetowej. Za strategię komunikacji odpowiedzialny jest Andrzej Zawadzki, a obsługą prawną zajmuje się Sylwia Zdulska. Promocja rozpoczęła się 15 maja i potrwa do 15 lipca 2005.
"Ostra promocja" jest kolejną akcją przygotowaną przez Agencję Reklamową S4 dla Philips Polska. Poprzednia - pod hasłem: "Koncertowa promocja Philips" - miała
na celu zwiększenie sprzedaży zestawów kina domowego.
Dołącz do dyskusji: S4 na ostro