SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

S4 na ostro

"Ostra promocja" to akcja, jaką Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla Philips Polska.

Kampania obejmuje swym zasięgiem Polskę, a także Czechy, Słowację oraz Węgry i ma na celu zwiększenie sprzedaży 4 modeli telewizorów typu LCD.

Mechanizm polega na dołączaniu do każdego zakupionego modelu TV nagrody gwarantowanej w postaci nagrywarki Philips DVDR 610. Zadaniem agencji było nie tylko opracowanie strategii komunikacji i materiałów informujących o akcji w czterech wersjach językowych, ale także obsługa prawna. Zespół kreatywny: Tomasz Horbaczewski i Maciej Kiełbiński, przygotował materiały POS, inserty do prasy  oraz projekt strony internetowej. Za strategię komunikacji odpowiedzialny jest Andrzej Zawadzki, a obsługą prawną zajmuje się Sylwia Zdulska. Promocja rozpoczęła się  15 maja i potrwa do 15 lipca 2005.

"Ostra promocja" jest kolejną akcją przygotowaną przez Agencję Reklamową S4  dla Philips Polska. Poprzednia - pod hasłem: "Koncertowa promocja Philips" - miała
na celu zwiększenie sprzedaży zestawów kina domowego.

Dołącz do dyskusji: S4 na ostro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl