SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ryobi z pierwszą w Polsce kampanią telewizyjną (wideo)

Ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna marki Ryobi (należy do grupy TTI), producenta elektronarzędzi ogrodowych. Prowadzona jest pod hasłem „Jeden akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi”.

Kampania prowadzona jest w telewizji i w internecie. Promuje system zasilania akumulatorowego ONE+. Spoty reklamowe oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w tematycznych kanałach stacji TVN i Polsat.

Kampania reklamowa powstała przy współpracy z siecią sklepów budowlanych Leroy Merlin –jednym z głównych partnerów sprzedażowych marki Ryobi w Polsce. Aby zmaksymalizować dotarcie do nowych potencjalnych klientów marki Ryobi komunikuje się do osób zainteresowanych tematyką DIY oraz majsterkowiczów, samodzielnie wykonujących małe domowe naprawy.

Hasło „Jeden akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi” bezpośrednio nawiązuje do systemu ONE+, czyli jednego, bezprzewodowego źródła zasilania, które pasuje do wszystkich elektronarzędzi oraz narzędzi ogrodowych.

Strategia mediowa obejmuje działania w obszarze mediów telewizyjnych oraz w obszarze digital.

Za strategię, koordynację działań i przeprowadzenie kampanii digital odpowiada Grupa Bukko, a za zakup mediów dom mediowy Simple Media.

Dołącz do dyskusji: Ryobi z pierwszą w Polsce kampanią telewizyjną (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl