SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek reklamy telewizyjnej spadł do 899 mln zł w II kw.

Wartość rynku reklamy telewizyjnej w II kwartale wyniosła 899 mlnzł, co oznacza spadek o 18% wobec analogicznego okresu ubiegłegoroku, wynika z prezentacji grupy TVN dla inwestorów.

W tym czasie wartość rynku reklamy internetowej wzrosła o 5% r/rdo 225 mln zł, podał TVN powołując się na dane własne i domumediowego Starlink. Wartość całego rynku reklamowego miała spaść o16% r/r do 1879,0 mln zł.

TVN podał, że w II kw. jego przychody z sektora reklamytelewizyjnej spadły o 19% r/r do 353 mln zł. Przychody grupy zsegmentu reklamy internetowej wzrosły w tym czasie o 1% r/r do 44mln zł.

W I połowie 2009 roku grupa miała 119,92 mln zł zysku wobec271,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1015,13mln zł wobec 951,19 mln zł. Wyłączając efekt konsolidacji ITINeovision, przychody spadły o 5,6% do 898 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy telewizyjnej spadł do 899 mln zł w II kw.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl