Ruszyła nowa kampania reklamowa Coca-Coli
We wtorek, 1 kwietnia 2003 roku, ruszyła kampania reklamowa Coca-Coli
We wtorek, 1 kwietnia 2003 roku, ruszyła kampania reklamowa Coca-Coli, dostępnej na polskim rynku w opakowaniach z nową grafiką. Spoty reklamowe - "Opus" i "Dance" - pojawią się w telewizji oraz w kinach.
Adaptację reklam na polski rynek zlecono Agencji McCann Erickson. Autorem spotu "Dance" jest Micha Klein, znany holenderski artysta VJ, a spotu "Opus" - agencja McCann Erickson z Budapesztu. Planowaniem i kupnem mediów zajmuje się agencja Universal McCann.
Kampanii, skierowanej głównie do młodych ludzi, towarzyszyć będzie dotychczasowe hasło "Chce się żyć". - Żyć po swojemu, według własnego rytmu, aktywnie, dynamicznie, otaczać się przyjaciółmi i być otwartym na nowe kontakty i nastawionym na sukces, podchodzić do życia z optymizmem, realizować własne marzenia i pasje - tłumaczy przesłanie nowej kampanii Mariusz Kiepas, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services.
Spot "Dance" nawiązuje do lat siedemdziesiątych, poprzez dynamiczną muzykę i taniec, a spot "Opus" przywołuje najbardziej charakterystyczne skojarzenia z marką Coca-Cola, jak czerwień etykiety, bursztynowy kolor napoju, dźwięk otwieranej butelki ...
Spoty "Opus" i "Dance" pojawią się w stacjach: TVP1, TVP2, TV4, TVN i Polsat. Dodatkowo spot "Dance" będzie emitowany w MTV i kinach.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa kampania reklamowa Coca-Coli