SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kolejna kampania Deprimu

Agencja Demo Effective Launching przygotowała kolejną kampanię reklamową Deprimu

Agencja Demo Effective Launching przygotowała kolejną kampanię reklamową Deprimu - lekarstwa na poprawę nastroju firmy Lek Polska. Kampania obejmie prasę kobiecą, Internet oraz działania BTL realizowane w aptekach. Specjalnie na potrzeby kampanii została także stworzona witryna internetowa, zawierająca pogłębione informacje na temat różnych form przygnębienia i metod walki z nim (http://www.deprim.pl). Media zaplanował dział planowania mediów Demo i Adnet.

Kampania ma charakter edukacyjny. Jej celem jest zaprezentowanie różnych twarzy przygnębienia oraz metod walki z nim. Adresatem tego przekazu są kobiety w wieku 30-50 lat. Kampania potrwa do końca marca 2004 roku.

Wykorzystane w kampanii tytuły prasy kobiecej obejmują tygodniki: "Naj", "Przyjaciółka", "Życie na gorąco", "Takie jest życie", "Tina", oraz miesięczniki: "Świat Kobiety" i "Olivia". W tytułach tych będą się ukazywały artykuły sponsorowane, które omawiają różne rodzaje przygnębienia oraz wyjaśniają różnice pomiędzy depresją i stresem. Teksty poruszają także temat syndromu zimowego smutku (z ang. SAD) i zastosowanie w walce z nim Deprimu.

W Internecie reklamy Deprimu można będzie obejrzeć w portalach - Gazeta.pl i Onet.pl, a także w specjalistycznym serwisie Psychotekst.com. W serwisach Gazeta.pl oraz Psychotekst.com ukarzą się także artykuły sponsorowane dotyczące przygnębienia i zastosowania w walce z nim Deprimu. Zostanie również przeprowadzony akcja mailingowa informująca o Deprimie, która będzie adresowana do kobiet korzystających z poczty w portalu Onet.pl i należących do grupy docelowej kampanii.

Bannery reklamowe, artykuły sponsorowane i akcja mailingowa odsyła wszystkie zainteresowane osoby na witrynę Deprimu (http://www.deprim.pl), która została przygotowana specjalnie na potrzeby kampanii. W serwisie znajdują się obszerne informacji i porady, w jaki sposób walczyć z przygnębieniem - zarówno przy pomocy Deprimu, jak i domowymi sposobami.

Uzupełnieniem kampanii są działania BTL prowadzone w aptekach. Obejmują one dystrybucję stoperów reklamowych Deprimu, a także kolejnego numeru gazetki "Życie bez tajemnic".

Rozpoczęte działania reklamowe to kontynuacja jesiennej kampanii Deprimu, która również została przygotowana przez Demo Effective Launching. Oprócz Deprimu, Demo opiekuje się także innym lekiem z portfolio firmy Lek Polska - Immunalem.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kolejna kampania Deprimu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl