Ruszyła kampania reklamowa J&S Cup 2004
16 kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania billboardowa Międzynarodowego Turnieju Tenisowego Kobiet z cyklu WTA Tour - J&S Cup, który odbędzie się w dniach 24 kwietnia - 2 maja na kortach stołecznej Warszawianki
Za kreację kampanii oraz przygotowanie wszystkich materiałów BTL odpowiada agencja DEMO Effective Launching.
Tegoroczny turniej będzie trzecią edycją J&S Cup w Polsce. Jest to największy jeden z największych turniejów tenisowy kobiet na świecie. Pula nagród wynosi 585 tys. dolarów. O pieniądze te będą walczyć najlepsze tenisistki świata. Wśród nich znalazło się 12 zawodniczek z pierwszej 30-dziestki rankingu WTA.
Do tej pory swój udział w turnieju potwierdziły: Amelie Mauresmo (nr 3 w rankingu WTA), Wenus Williams (nr 4), Nadia Pietrowa (nr 11), Wiera Zwonariewa (nr 12), Paola Suarez (nr 13), Swietłana Kuzniecowa (nr 14), Silvia Farina (nr 15), Patty Schnyder (nr 18), Anna Smashinowa-Pistolesi (nr 19), Fabiola Zulaga (nr 20), Francescal Schiavone (nr 21), Magdalena Malejewa (nr 22).
"Każdy miłośnik kobiecego tenisa doskonale wie, że te nazwiska to absolutna czołówka na świecie. Szykują się wielkie sportowe emocje i tenis na najwyższym poziomie. Wszystkich miłośników tenisa zapraszamy na korty Warszawianki. Bilety są jeszcze dostępne" - powiedziała Magdalena Misztal, Dyrektor ds. Marketingu w firmie J&S Sports Sp. z o.o., która jest jednym z organizatorów turnieju.
Sponsorzy turnieju: Toyota Motor Poland, BNP Paribas, Hotel Rialto, Sinnet Tenis Cub, Dunlop
Patroni Medialni: TVP1, Stroer, Rzeczpospolita, Onet, Polskie Radio Program 1 i Trójka
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania reklamowa J&S Cup 2004