Ruszył przetarg na trzyletnią kampanię promującą polskie mięso, wędliny i owoce. Prawie 5 mln zł
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zapraszają agencje do składania ofert na opracowanie kreacji i realizację wizerunkowej kampanii promocyjno-informacyjnej pt.„Europa pełna smaków - tradycja i jakość”. Działania mają potrwać trzy lata i będą prowadzone na rynkach azjatyckich.
Zaplanowana kampania ma być prowadzona w Japonii, Korei Południowej, Wietnamie, Chinach i Hongkongu. W jej ramach będą promowane świeże, schłodzone lub mrożone mięso i jego przetwory,w tym świeża, schłodzona lub mrożona wołowina (m.in. karkówka, polędwica), wieprzowina (m.in. karkówka, schab, polędwiczka, łopatka wieprzowa, szynka, golonka) oraz przetwory mięsne, a także drób oraz wieże,przetworzone owoce,w tym jabłka, owoce z rodzaju Vaccinium, borówka amerykańska, aronia.
Celem kampanii jest wzrost świadomości na temat wysokiej jakości tych produktów, a co za tym idzie wzrost popytu oraz wzrost konkurencyjności. Działania te mają też zwiększyć świadomość na temat bezpieczeństwa, wysokiej jakości i innych unikatowych walorów każdego z promowanych produktów oraz wysokich standardach produkcyjnych w Unii Europejskiej,a tym samym mają przeciwdziałać informacjom pojawiającym się o narastającym problemie ASF, BSE i Ptasiej Grypie dotyczącym Unii Europejskiej,w tym Polski.
Kampania ma obejmować m.in. reklamy w prasie, internecie, na outdoorze, działania PR i udział w targach. Jej budżet wynosi 4,73 mln euro netto.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 marca br. pod warunkiem wpłaty 50 tys. zł wadium. Złożone oferty zostaną ocenione do 27 marca br. a dzień później ma zostać wybrana zwycięska agencja.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na trzyletnią kampanię promującą polskie mięso, wędliny i owoce. Prawie 5 mln zł