Rusza nowa wersja serwisu Play24
Sieć Play poinformowała o uruchomieniu nowej odsłony serwisu Play24 pozwalającego klientom na zarządzanie swoim kontem.
Nowa wersja serwisu Play24 została zintegrowana ze stroną play.pl. Twórcy przebudowali całkowicie jego wersję wizualną, wprowadzając inny układ elementów oraz system nawigacji. Ponadto pojawiło się kilka niedostępnych dotąd rozwiązań, jak np. nowe raporty aktywności.
Play zmienia też mechanizmy przesyłania zgłoszeń do działu obsługi klienta. Teraz formularz będzie wyświetlany wraz z najczęściej zadawanymi pytaniami, co ma pozwolić użytkownikom znaleźć odpowiedź na swój problem jeszcze przed skontaktowaniem się z konsultantem.
Usługa jest uruchamiana stopniowo. Podczas pierwszego startu, jak można przeczytać na blogu rzecznika prasowego Play, zaobserwowano pewne komplikacje, co zmusiło twórców do wycofania nowej wersji. Ma ona powrócić wkrótce.
Dołącz do dyskusji: Rusza nowa wersja serwisu Play24
- 3 krotne przesłanie do mnie błędnie wypisanego „POROZUMIENIE dodatkowe do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych”
- Mimo wejścia w życie umowy przez 6 MIESIECY nie dostarczono karty SIM
- Play sprzedał mój nieistniejący dług firmie windykacyjnej, bo komuś w Play nie chciało się wbić porozumienia do systemu.
- Po kolejnych kilku miesiącach, gdy chciałem dokonać przedłużenia umowy okazuje się, że nie dostanę nic, bo nie przechodzę weryfikacji. Powód? Mój dług w Play zostal sprzedany („posiadam status – sprzedany dług”) Przypominam, że to ten dług którego nie było.
Play oczywiście nie poczuwał się do odpowiedzialności za zablokowanie przedłużenia, sprzedanie nieistniejącego długu i narażanie na koszty, i nie zaproponował nawet złotówki rekompensaty ani rabatu!
Są jeszcze jakieś pytania albo wątpliwości??