Rusza największa kampania w historii Reserved
Od pierwszego września rusza akcja rozpoczynająca budowaniezupełnie nowego wizerunku marki Reserved. Swoim zasięgiem obejmujecałą sieć firmy w Europie.
- Kampania pokazuje kierunek, który będzie dominował zarówno wkomunikacji jak i w kolekcji ze znakiem 'RE' czyli 'modę' zawszezgodną z najwyższymi światowymi trendami - informuje MariuszKozak-Zagozda, Dyrektor Marketingu LPP S.A., właściciela marki"Reserved".
Kampania wprowadza także hasło reklamowe zadedykowane dla marki:"every fashion Reserved for me".
- Hasło nawiązuje do nowej strategii. W dużym skrócie: odpoczątku tworzenia każdej kolekcji Resereved korzysta z pomocy firmspecjalizujących się w kreowaniu trendów, tych samych, z którymiwspółpracuje m.in. Zara. Projektanci RE są zawsze obecni nawszystkich najważniejszych pokazach domów mody na świecie.Wszystko, co trafia do sklepów RE jest więc bardzo zgodne z tym, conajbardziej modne w danym momencie. Proces produkcyjny udało sięnam skrócić do miesiąca i dzięki temu zaraz po zaobserwowaniujakiegoś trendu znajduje się on w całej sieci RE. Czyli"gdziekolwiek jesteś i cokolwiek spotkasz modnego - w krótkimczasie zobaczysz to także w Reserved!" - dodajeKozak-Zagozda.
W związku z tym RE sięgnęło także po modeli z mediolańskichagencji, tych samych, którzy wcześniej reklamowali m.in. Kenzo,Moschino, Versace, DKNY, Valentino, Yves Saint-Laurent, GUCCI, JeanPaul Gaultier, Chloe.
Spośród topowych modeli ze światowych agencji fotograficznychtwarzami Reserved na jesień 2005 zostali brazylijska Talida Tomasioraz argentyńczyk Ivan De Pineda.
W ramach akcji zmieniamy także wygląd całej sieci sprzedaży.
- Stworzyliśmy nowe oblicze dla naszych salonów. Otworzyliśmyjuż pierwsze sklepy zaprojektowane wedle najnowszych standardów. WWarszawie przy ul. Marszałkowskiej, w CH Arkadia, w CH Promenada, wCH Reduta, w Krakowie w Galerii Kazimierz, w wielu innych polskichmiastach, a także w Pradze, w Moskwie. Za jakiś czas także wBerlinie. Krok po kroku, miesiąc po miesiącu, przebudujemy całąnaszą sieć sklepów - zapowiada Mariusz Kozak-Zagozda.
Celem kampanii jest pokazanie nowego 'modowego' oblicza markiReserved.
- Grupa docelowa kampanii to wymagające oraz wrażliwe na pięknoi modę kobiety oraz mężczyźni, którzy chcą dobrze wyglądać wdobrych jakościowo i trwałych rzeczach. Wiekowo określamy grupęjako 25+, ale dla kobiet mamy zupełnie inne komunikaty niż dlamężczyzn. Wiąże się to także z podziałem wewnątrz Reserved.Kolekcję reklamowaną w tej kampanii a nazwaną City podzieliliśmy naCity Woman oraz City Man - dodaje Mariusz Kozak-Zagozda.
Kampania ruszyła 1-go września i będzie trwała 2 miesiące. Swoimzasięgiem obejmie duże miasta, w których są salony Reserved.
Będzie komunikowana m.in. outdoorowo - na billboardach,wallboardach, citilightach, środkach komunikacji miejskiej - m.in.w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, w Trójmieście, na Śląsku, w Krakowie,we Wrocławiu, w Szczecinie, i innych dużych miastach.
Pojawi się na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci wEuropie.
Będzie wsparta dodatkowo promocją w internecie (mailingi orazreklamy w portalach), w prasie ogólnopolskiej (większość tytułówmodowych dla pań i dla panów) oraz lokalnej (w wybranych miastach -reklamy i product-placement), w wielu materiałach drukowanychdystrybuowanych poprzez salony Reserved oraz poprzez niezależneźródła, w Centrach Handlowych, w czasopismach sprzedażowych.
Dla akcji "every fashion Reserved for me" powstały też filmy,które będzie można zobaczyć i "ściągnąć" z internetu. Będziemy jeemitować także w kinach.
Na potrzeby kampanii powstały też reklamy radiowe (dźwiękowe),przeznaczone do akcji w lokalnych stacjach radiowych oraz wCentrach Handlowych i Salonach Reserved.
Koszt kampanii jak owiany jest tajemnicą.
Kampania powstała przy udziale osób na stałe związanych zReserved. Autorami kampanii są: Mariusz Cetner, Anna Witkowska iMariusz Kozak-Zagozda.
Grafika: Mariusz Cetner, Anna Witkowska, Ligia Kwiatek, MariuszKozak-Zagozda
Copywrite: Zjednoczenie.com, Anna Witkowska, MariuszKozak-Zagozda
Internet: Paweł Kmiecik, Adam Przybysz; firmaZJEDNOCZENIE.COM
Filmy i muzyka: Robert Suszko, Adam Przybysz, Marek Małyszko.
Organizacja kampanii, planowanie i zakup outdooru: MartaSiemionko
Sesje zdjęciowe - organizacja i nadzór: Marta Siemionko, InaMarkiewicz
Planowanie i zakup prasy, product-placement: Ina Markiewicz
Organizacja kampanii w sklepach i Centrach Handlowych: NataliaGrabowska, Małgorzata Bryll, Anna Witkowska, Marek Małyszko.
Organizacja kampanii w kinach: Filip Piontecki.
Dołącz do dyskusji: Rusza największa kampania w historii Reserved