Rusza kampania wizerunkowa "Jedynki"
"Jedynka Polskie Radio, słucham" - to nowy liner flagowego Programu Polskiego Radia. Hasło kampanii brzmi: "Twoje źródło... informacji"
Kampania startuje 21 marca 2005 roku a adresowana jest do grupy docelowej 30+ o dochodach w granicach średniej krajowej (i poniżej), zamieszkującej małe miasta i wsie. Wskazania kreatywne kampanii oparte zostały na dialogu z wykorzystaniem elementów humoru i groteski.
Spot reklamowy został wyprodukowany przez Studio Filmowe Jakimowski.
Kreację kampanii przygotowała firma Martis SA. W spocie reklamowym wystąpi: Krzysztof Kowalewski i Sławomir Szczęśniak.
Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku Jedynki Polskiego Radia jako anteny o charakterze informacyjnym oraz odświeżenie wizerunku marki poprzez wprowadzenie nowego logo stacji. Zasięg kampanii ma wymiar ogólnopolski.
Media
- telewizja:
Program 1 TVP, Program 2 TVP, kanał cyfrowy "Kino Polska"
- prasa:
dzienniki: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", Super Express"
tygodniki: "Polityka", "Przekrój", "Przyjaciółka"
- autopromocja
Czas trwania kampanii: 21.03.2005 - 3.04.2005
W najnowszej fali badania Radio Track (XII 2004 - II 2005, SMG/KRC) RMF ma 22 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim. Drugie jest Radio Zet - 18,9 proc. (19,1 proc.), a kolejne miejsca zajmują: Program I Polskiego Radia - 15,8 proc. i Program III PR - 6,3 proc..
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania wizerunkowa "Jedynki"