Rusza kampania reklamowa Amplico Life
Amplico Life rozpoczęło kampanię wizerunkowo- rekrutacyjną, której koncepcja nawiązuje do obecnej linii reklamowej.
Pod hasłem „Nadszedł czas-bądź gotowy na zmianę - zapewniamy ci start” ruszył I etap kampanii, który potrwa do końca marca.
Celem kampanii jest rozszerzenie wiedzy o pracy agentów oraz rekrutacja nowej grupy utalentowanych, ale i świadomych kandydatów na konsultantów planowania finansowego.
„W Unii Europejskiej 60% pracujących świadczy usługi w formie działalności gospodarczej, w Polsce jest to około 38%. Nasza kampania ma zachęcić do zainteresowania się tą formą zatrudnienia, która jest najprostszą i najtańszą formą uruchomienia własnego biznesu. Amplico Life zapewnia pokrycie kosztów samozatrudnienia (ZUS i podatek) przez pierwsze 12 miesięcy pracy, jeśli agent spełnia warunki umowy.” – powiedziała Izabela Ptaszyńska, dyrektor marketingu Amplico Life S.A.
Amplico Life uruchomiło specjalną infolinię rekrutacyjną. Pod numerem 0-801 100 300 kandydaci uzyskają podstawowe informacje na temat współpracy z Amplico Life, dowiedzą się jak zbudować swoją karierę oraz gdzie przesłać dokumenty.
Towarzystwo odświeżyło także stronę internetową www.kariera.amplico.pl, na której można zbadać swoje predyspozycje do zawodu agenta.
I etap kampanii potrwa 3 miesiące i będzie prowadzony w różnych mediach: w telewizji, prasie i portalach internetowych.
Przygotowano trzy animowane filmy reklamowe. Spoty reklamowe trwające 15 sekund zostaną wyemitowane w: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie. W linii kampanii reklamowej zostały przygotowane ogłoszenia prasowe, które zostaną opublikowane w prasie ogólnopolskiej: Gazecie Wyborczej dodatku Praca, Fakcie, Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Polskim, Dzienniku Zachodnim, Gazecie Pomorskiej, Głosie Wielkopolskim, Słowie Polskim oraz tygodniku Teletydzień.
W dotarciu do grupy docelowej reklamę telewizyjną i prasową wesprze kampania internetowa. Reklamy pojawią się na głównych portalach: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl i interia.pl oraz jobpilot.pl, pracuj.pl, jobs.pl i jobuniverse.pl.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja DrimTimTim, a planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania reklamowa Amplico Life