Rusza Kampania Milenijna ONZ
W październiku rusza Kampania Milenijna ONZ - kolejna akcja społeczna przygotowana przez TBWA Communication Group
Jej celem jest zwrócenie uwagi na polską politykę pomocy rozwojowej. Komunikacja stworzona przez agencję obejmie media ogólnopolskie - prasę, outdoor, kino i telewizję.
Celem Kampanii Milenijnej jest sprowokowanie dyskusji na temat pozycji, jaką zajmuje Polska względem biedniejszych krajów. Nasza polepszająca się sytuacja, zobowiązuje do udzielania wsparcia potrzebującym i na to pragniemy zwracać uwagę odbiorców naszej kampanii społecznej - mówi Malina Wieczorek Non Profit & Art Promotion Director TBWA Telescope.
Projekt, organizowany przez Organizację Narodów Zjednoczonych, ma za zadanie zapoznanie społeczeństwa polskiego z ONZ-owskimi Milenijnymi Celami Rozwoju,
a przede wszystkim budowaniem partnerstwa na rzecz rozwoju między narodami. Dalszym założeniem jest zbudowanie poparcia społecznego dla polskiej polityki pomocy słabiej rozwiniętym krajom.
TBWA, które z zaangażowaniem przyłączyło się do Kampanii, stworzyło kreacje projektu i zajmie się kompleksową obsługą materiałów komunikacyjnych. Agencja przygotowała layouty prasowe i outdoor. Do współpracy nad animowanym filmem reklamowym, który trafi do kin i telewizji, zaprosiła Wojciecha Kliczke i Krzysztofa Kokoryna.
Przy projekcie współpracują już Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Kanadyjska Agencja Rozwoju Międzynarodowego (CIDA), Gazeta Wyborcza, AMS, Onet.pl, Cinema City, TVP, Polskie Radio Program 1 i Radio Polonia.
Podobne Kampanie Milenijne organizowane są już od kilkunastu lat w krajach Europy Zachodniej. Koordynacją projektów zajmują się przedstawicielstwa ONZ we współpracy z lokalnymi Ministerstwami Spraw Zagranicznych, oraz największymi mediami.
Creative director: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski
Art director: Sunil Nair
Copywriter: Robert Kubicki, Daria Jerzykowska
Scenariusz: Krzysztof Kokoryn, Wojtek Kliczka,
Reżyseria: Krzysztof Kokoryn, Wojtek Kliczka,
Animacja: Krzysztof Kokoryn, Wojtek Kliczka,
Muzyka: Karim Martusewicz
Produkcja: Art Kliko
Media: prasa, citylighty, billboardy, plakaty, tv, kina
Czas trwania: październik
Dołącz do dyskusji: Rusza Kampania Milenijna ONZ