Rozum i Serce w kampanii planów doMowych TP (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję planów doMowych TP. Akcję – opartą na wizerunku Rozumu i Serca – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.
Rozpoczęta właśnie kampania Telekomunikacji Polskiej reklamuje promocję na plany domowe, którą firma wprowadziła na początku października (więcej na ten temat). Wykorzystywany w akcji przekaz jest oparty na wizerunku Rozumu i Serca, które prowadzą żartobliwy dialog mający zachęcać do częstszych rozmów przez telefon domowy. Przypomnijmy, że bohaterowie ci występują w kampaniach TP od połowy br. (więcej), a obecnie reklamują też obniżkę cen Neostrady (więcej).
Kampania planów doMowych obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały z pakietu At Media), radio (m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio Złote Przeboje, Polskie Radio „Jedynka”, Polskie Radio „Trójka”), prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki) oraz outdoor (nośniki w pojazdach komunikacji miejskiej w dziewięciu głównych miastach).
Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) oraz dom mediowy Mediaedge:cia (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Rozum i Serce w kampanii planów doMowych TP (wideo)