Rozdano Chamlety 2014 dla najgorszych polskich reklam
W tegorocznej edycji konkursu Chamlety na najgorsze polskie reklamy wyróżniono m.in. materiały promujące Uczelnię Korczaka, Adwokaturę Katowice, Everal i Fundację Vide-Crede. Plakaty tej ostatniej otrzymały też tytuł EkstraSuper Chamlet.
Do tegorocznej odsłony konkursu nadesłano prawie 250 zgłoszeń, głównie reklam drukowanych i społeczno-politycznych (obejrzyj niektóre nominacje, którym nie przyznano nagród). Wszystkie zgłoszenia oceniło jury złożone z przedstawicieli Uniwersytetu Wrocławskiego, Łódzkiego i Jagiellońskiego, a wyróżnienia ogłoszono w piątek podczas gali na Wydziale Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego.
W kategorii reklamy wideo za najgorszy uznano spot Uczelni Korczaka.
Wśród reklam społeczno-politycznych nagrodę otrzymał plakat promujący Mariana Kowalskiego.
W kategorii internetowej za najgorszą uznano reklamę firmy Everal.
W kategorii communication design wyróżniono grafikę promującą Adwokaturę Katowice.
Z reklam drukowanych najgorsze okazały się plakaty Fundacji Vide-Crede. Plakatom tym przyznano również tytuł EkstraSuper Chamlet dla najgorszych reklam z pięciu edycji konkursu Chamlety.
Tegoroczna, piąta edycja Chamletów jest ostatnią. - Postanowiliśmy równocześnie poprzestać na owym jubileuszu, i rozpocząć edycję czegoś nowego, równie, jak mniemamy, ciekawego dla Państwa i dla nas - poinformował prof. Michael Fleischer, pomysłodawca Chamletów.
Szczegółowe informacje o nowej inicjatywie mają zostać podane w najbliższym czasie.
Dołącz do dyskusji: Rozdano Chamlety 2014 dla najgorszych polskich reklam
bez znaczenia na ogol, wiekszosc reklam jest kiepska,
nawet tych znanych firm, wiem