Rozbudowa agencji Men at Work
Agencja marketing services Men at Work powiększyła działy kreacji i obsługi klienta. To efekt rozpoczęcia prac dla nowych klientów
Do zespołu dołączył grafik Piotr Michalak. Powiększony został także team obsługi klienta. W końcu maja pracę na stanowisku junior account executive rozpoczęła Barbara Ida.
Miesiąc wcześniej team accouncki zasilił wpółpracujący dotąd z firmą Szymon Krawiec, który objął stanowisko account executive.
Wszystko to za sprawą rozpoczęcia prac dla nowych klientów: MaW podjął współpracę z firmą Maspex wspierając na polu BTL markę soków „Kubuś”.
W marcu br. firma Morliny przekazała w ręce Men at Work obsługę BTL marki Morlinki. Zespół MaW pracuje również na kilku innych nowych projektach, o szczegółach których firma na razie nie informuje.
- Podejmowanie współpracy z kolejnymi klientami determinuje konieczność rozwoju naszych struktur. Poruszamy się tu jednak w sposób planowy, bez nerwowych ruchów - mówi Tomasz Hilt, prezes MaW. „Chcemy, aby dobre oceny wystawiane nam w rankingach przez klientów pozostały tak samo wysokie - niezależnie od liczby kolejnych zobowiązań, jakie na siebie przyjmujemy”.
Dołącz do dyskusji: Rozbudowa agencji Men at Work