Równość płci wg United Colors of Benetton
Firma odzieżowa United Colors of Benetton rozszerza prowadzoną pierwotnie w Indiach kampanię „United by Half” na pozostałe rynki. Marka z okazji dnia kobiet w spocie, za którego kreację odpowiada agencja Creativeland Asia promuje równość płci.
Nowa kampania tej marki odzieżowej prowadzona pod hasłem „United of half” miała swoją premierę w Indiach i rozpoczęła się z okazji Walentynek. Teraz firma, z okazji dnia kobiet postanowiła rozszerzyć ją o kolejne rynki.
Kampania ma zachęcić kobiety na całym świecie, by walczyły o swoją „połowę”. Jej bohaterkami są indyjskie kobiety, a poruszone w spocie problemy społeczne dotyczą właśnie ich. I ich życia tam. Jak wyjaśnia Benetton, gdy spojrzeć głębiej, z takimi samymi problemami borykają się też kobiety na całym świecie.
W spocie mowa jest o tym, że kobiety wcale nie są lepszymi ani gorszymi połówkami mężczyzn. Kobietom też zależy na tym, by mieć swoją „połówkę” - własne poglądy, przestrzeń, możliwość podejmowania decyzji, możliwość rozwoju, prawo do edukacji.
Marka zwraca też uwagę na to, by przestać porównywać mężczyzn i kobiety, by przestać wywyższać jednych czy drugich.
Benetton tą reklamą chce też zwrócić uwagę na to, że i kobiety i mężczyźni zasługują na równe traktowanie w każdym aspekcie życia, czy to rodziny, kariery, edukacji itp.
W ramach kampanii brand zachęca kobiety, by w mediach społecznościowych publikowały swoje „#halfie” z hashtagiem „#UnitedByHalf”.
Za kreację reklam odpowiada agencja Creativeland z Azji, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny Oink Films.
Dołącz do dyskusji: Równość płci wg United Colors of Benetton