Rosoły szlachetne Knorr wsparte reklamami (wideo)
Rusza kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży Rosołów szlachetnych Knorr. Akcję na zlecenie Unilevera przygotowały firmy Lowe GGK i Optimum Media OMD.
Kampania wprowadzonych niedawno do sprzedaży Rosołów szlachetnych Knorr podkreśla, że nadają się one do stosowania zarówno jako samodzielny sposób na zupę, jak też jako baza do przyrządzania ciepłych posiłków. Rosoły są dostępne w dwóch smakach: drobiowo-warzywnym i drobiowo-wołowym.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, prasę (magazyny branżowe) oraz punkty sprzedaży (gazetki, ekspozycje).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Rosoły szlachetne Knorr wsparte reklamami (wideo)