Rośnie sprzedaż "Tiny"
Coraz więc kobiet kupuje tygodnik Tina
Nowa wersja tygodnika TINA (w sprzedaży od 19 maja br.) odnotowuje bardzo dobre wyniki sprzedaży. Ostatni, 25. numer sprzedał się według prognoz wydawcy w ilości 560 tysięcy egzemplarzy, poprzedni - 524 tysięcy.
Wzrost sprzedaży Tiny spowodował wzrost sprzedaży w segmencie tygodników poradnikowych o przeszło 20%.
W pierwszych pięciu miesiącach 2004 roku, Tina osiągnęła przychody reklamowe o wartości 5 mln zł., co dało aż 59% wzrost w porównaniu z okresem I-V 2003 r.
Pozostałe tytuły w segmencie albo straciły w tym samym okresie (Przyjaciółka) albo odnotowały znacznie mniejszy od Tiny przyrost (Naj, Pani Domu) (Dane na podstawie: Expert Monitor, przychody wg cenników, bez reklam własnych).
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż "Tiny"