Rośnie oglądalność „Gliniarzy”. Polsat wiceliderem rynku
Drugi sezon docu-soap Polsatu „Gliniarze” ogląda średnio 1,48 mln osób, o 480 tys. więcej widzów niż „Małolaty” pokazywane w tym paśmie rok temu. Paradokument zyskał również widzów względem pierwszego sezonu, a stacja w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku.
„Gliniarze 2” na antenie Polsatu pokazywani są w dni powszednie o godz. 17.00, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia odcinków paradokumentu, pokazanych do 22 marca br., wyniosła 1,48 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,66 mln oglądających, w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 7 marca br.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej paradokument podnosi widownię swojego pasma o 480 tys. widzów. Wówczas stacja pokazywała w tym czasie produkcję „Małolaty”, którą w okresie od 1 marca do 20 kwietnia ub.r. śledziło średnio 1 mln widzów, co przełożyło się na 9,71 proc. udziału w 4+.
Z kolei początek pierwszego sezonu „Gliniarzy”, pokazywany jesienią ub.r., śledziło średnio 966 tys. osób, co przełożyło się na 11,56 proc. udziału w 4+, 12,30 proc. w 16-49 oraz 12,32 proc. w 16-59. Oznacza to, że paradokument zyskał 510 tys. widzów.
Polsat w paśmie nadawania „Gliniarzy” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 21,33 proc., nadająca w tym czasie „Teleexpress”, prognozę pogody i teleturniej „Jaka to melodia?”. Trzeci jest TVN (11,85 proc.; „Ukryta prawda”), a czwarta - TVP2 (7 proc.; telenowele „Tylko z tobą” i „Cena miłości”).
Wśród widzów w grupie 16-49 liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Jedynka, Polsat i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 lat pierwsza jest TVP1, drugi - TVN, trzeci - Polsat, a czwarta - TVP2.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.
Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność „Gliniarzy”. Polsat wiceliderem rynku