Rośnie "młodzież" Bauera
Znaczny wzrost przychodów ze sprzedaży reklam
Segment pism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer (Bravo, Bravo Girl, Bravo Sport, Twist, Filipinka i Kawaii) odnotował w II kwartale 2003 roku znaczny wzrost przychodów ze sprzedaży reklam i samych stron reklamowych reklamowych w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
- Konsekwentnie przeprowadzane zmiany zawartości tytułów, praca nad uatrakcyjnieniem szaty graficznej i obsadzenie nowych naczelnych miesięczników Twist i Filipinka znalazły uznanie wśród czytelników (np. tylko w ciągu ostatnich dwóch miesięcy miał miejsce wzrost czytelnictwa w grupie dziewczęta 15-19 lat o ok. 1,70%) i reklamodawców - informuje nadawca.
W II kwartale br. ilość stron w samej tylko Filipince wzrosła o 77%, a przychody ze sprzedaży o 67%. Podobną tendencję wzrostową odnotowano w przypadku innych tytułów młodzieżowych Wydawnictwa Bauer.
Łącznie przychody ze sprzedaży reklam segmentu czasopism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer w okresie styczeń-maj 2003 stanowiły 54,1% przychodów całego segmentu.
Dołącz do dyskusji: Rośnie "młodzież" Bauera